Toimitusehdot

Lumovan verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Lumicos Oy toiminimellä Lumova, y-tunnus 0153308-7. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.lumova.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Kun olet syöttänyt tilaukseen vaadittavat yhteystiedot, sinut ohjataan Paytrail-maksunvälittäjän sivulle, jonka kautta voit maksaa tilauksesi verkkopankissa, korttimaksulla tai MobilePay:lla. Maksun vastaanottajana on Paytrail Oyj, joka tilittää maksun Koulutuskeskus Lumovalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Korttinumeroita tai pankkitietoja ei tallenneta verkkokaupan tai Paytrailin järjestelmiin, vaan tietoja käsitellään vain valitsemasi maksupalvelun tarjoajan sivulla. Tietojen välitys tapahtuu suojattua yhteyttä käyttäen.

Paytrailin tarjoamat maksutavat:

  • Korttimaksut: Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express
  • Verkkopankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • MobilePay

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830
Sähköposti: asiakaspalvelu@paytrail.com

Toimitustavat ja toimituskulut

Käsittelemme ja postitamme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Tavallinen käsittelyaika on 0-2 päivää. Toimitustavaksi voi valita kirjetoimituksen tai noudon myymälästä. Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Hinnat sis. alv. 24 %.

POSTIN LAKON VUOKSI KIRJELÄHETYKSET EIVÄT OLE TÄLLÄ HETKELLÄ SAATAVILLA. Suosittelemme noutoa hoitolamyymälästä. Väliaikaisena toimitusvaihtoehtona noudon lisäksi toimitus Matkahuolto-pakettina.

Kirjelähetys – 3,79 €

Lahjakortit lähetetään tavallisena kirjelähetyksenä, joka jaetaan noin 4 arkipäivän kuluessa lähettämisestä. Kirjettä ei voi seurata.

Nouto Lumovalta – 0,00 €

Voit noutaa tilauksesi myös ilman toimituskuluja myymälästämme. Osoite on:
Koulutuskeskus Lumova / TAKK
Tampereen valtatie 15
33100 Tampere

Muistathan, että tilaus on noudettavissa vasta, kun olet saanut vahvistuksen siitä, että tilauksesi käsittely on valmistunut. Tämä on siis eri, myöhemmin lähetettävä viesti kuin heti tilauksen jälkeen automaattisesti lähetetty tilausvahvistus. Lähetämme noutovahvistuksen tekstiviestitse tai sähköpostilla. Yleensä noutotilaukset ovat noudettavissa 1-2 päivän kuluessa tilauksesta.

Matkahuolto-paketti – 6,96 €

Postitetaan pääsääntöisesti viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Paketti toimitetaan 1-3 työpäivässä lähimpään Matkahuollon pakettipisteeseen (useat K-marketit ja R-kioskit, Matkahuollon pakettiautomaatit ja palvelupisteet). Jos haluat toivoa tiettyä noutopistettä, laita se tilaukseen lisätiedoksi. Paketin saapumisesta noutopisteeseen ilmoitetaan tekstiviestillä. Pakettia säilytetään noutopisteessä 14 vrk, pakettiautomaateissa 7 vrk.

Jos haluat paketin toimitettavan suoraan lahjansaajan osoitteeseen, muista ilmoittaa osoitetietojen lisäksi vastaanottajan puhelinnumero! Puhelinnumero vaaditaan paketin saapumisilmoituksen lähettämiseksi, ja ilman sitä pakettia ei voida lähettää. Laitamme pakettiin lahjakortin lisäksi saateviestin, jossa kerrotaan, kuka on lahjakortin antaja. (Varsinaiseen lahjakorttiin ei koskaan merkitä nimiä). Jos haluat välittää kortin mukana lyhyen tervehdyksen tai muun lahjanantajan nimen, mainitse se kommenttikentässä tilausta tehdessä.

Palautusehdot

Lahjakorteilla ja digitaalisilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Noutamattomista pakettilähetyksistä veloitetaan paketin palautumisesta aiheutuneet kulut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Asiakaspalvelu:
puh. 03 3138 2200
info@kauneuskauppa.com

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).